Nr sprawy: PR.26.4.2024 Wysokie Mazowieckie, dnia 06.12.2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (Przepisy ustawy stosuje się do udzielania: zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych;).
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Mickiewicza 1
18-200 Wysokie Mazowieckie
tel. 86 306 72 08
e-mail: sekretariat@pcprwysokiemazowieckie.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
ŚWIADCZENIE USŁUG PSYCHOLOGICZNYCH
Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawa/robota budowlana*)
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych na rzecz mieszkańców powiatu wysokomazowieckiego. Usługi psychologiczne w szczególności będą polegać na:
1) współpracy z instytucjami pomocy społecznej, policji i innymi instytucjami w zakresie interwencji kryzysowej, oraz pomocy psychologicznej i wsparcia osobom w sytuacjach traumatycznych we wskazanych środowiskach na terenie powiatu wysokomazowieckiego,
2) prowadzeniu porad psychologicznych w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem dla mieszkańców powiatu wysokomazowieckiego w zakresie:
a) specjalistycznej pomocy rodzinom naturalnym, zastępczym oraz adopcyjnym;
b) zapobieganie patologiom w rodzinach naturalnych, zastępczych oraz adopcyjnych;
c) rozwiązywanie problemów osobowościowych;
d) rozwiązywanie problemów rodzinnych;
e) uczenie sposobów rozwiązywania sytuacji konfliktowych;
f) wspieranie funkcjonowania rodzin naturalnych, zastępczych oraz adopcyjnych;
g) wsparcie osób doznających przemocy;
h) wydawanie opinii o predyspozycji i motywacji do pełnienia funkcji rodziny zastępczej lub prowadzenia rodzinnego domu dziecka.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie, tel. 86 306 72 08 lub 502 153 040.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
5. Zawartość oferty.
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
Dokumenty powinny być opatrzone klauzulą „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
Cena brutto musi zawierać wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonania zamówienia (należne składki, opłaty, podatki). Cena zawiera także składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, które Zamawiający zobowiązany będzie potrącić (w szczególności składki na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, zaliczkę na podatek dochodowy).
7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 20.12.2024 r., do godz. 15.30, w siedzibie zamawiającego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie, w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres zamawiającego lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pcprwysokiemazowieckie.pl.,
9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 27.12.2024 r. o godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego.
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
11. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (PCPR) w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie; ado@pcprwysokiemazowieckie.pl , tel. 502 153 040;
2) PCPR wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można się kontaktować poprzez email: iod@pcprwysokiemazowieckie.pl lub pisemnie na adres urzędu;
3) Pani/Pana dane osobowe zbierane są / przetwarzane będą:
a) w celu związanym z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP), zawarciem umowy oraz realizacji umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO,
b) w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności związanych z archiwizacją dokumentacji – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 roku O dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych oraz instytucje na mocy wiążących umów (np. w celu rozliczenia środków publicznych);
5) W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie ustawowo określonych uprawnień i obowiązków PCPR związanych z wykonywaniem czynności, podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku niepodania danych osobowych PCPR zmuszony jest odmówić obsługi Klienta;
6) W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne;
7) Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub przyznania świadczeń;
8) Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
9) Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych;
10) Osobie, której dane dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
11) Dane nie są przekazywane do państw trzecich;
12) W PCPR nie jest stosowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom najpóźniej w terminie 3 dni od dnia składania ofert.
* niepotrzebne skreślić
W załączeniu:
1. Wzór druku „Formularz ofertowy”
2. Oświadczenie
Wysokie Mazowieckie, dnia 06.12.2024 r.
Iwona Kalinowska
Dyrektor
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem
…………………………………..………………………………..
podpis zamawiającego