Powiat Wysokomazowiecki ogłasza nabór dla mieszkańców powiatu wysokomazowieckiego do wzięcia udziału w Programie: „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej" - edycja 2022.
Głównym celem Programu jest wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia w wykonywaniu codziennych czynności oraz funkcjonowaniu w życiu społecznym dla:
Uczestnicy Programu będą mieli możliwość skorzystania z pomocy asystenta m.in. przy:
Osoby zainteresowane skorzystaniem z usług asystenta osobistego proszone są o wypełnienie KARTY ZGŁOSZENIA – stanowiącej załącznik do Programu.
Dokumenty należy złożyć w następujący sposób:
O zakwalifikowaniu do Programu decyduje kolejność zgłoszeń. Przewidywana liczba uczestników Programu to 31 osób, w tym:
Karty zgłoszenia w formie papierowej dostępne są w placówce Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie przy ul. Mickiewicza 1 w Wysokiem Mazowieckiem.
Prosimy o kontakt telefoniczny (86 306 72 08 lub 502 153 040) w sytuacjach, w których osoba zainteresowana udziałem w Programie nie jest w stanie zgłosić się osobiście po Kartę zgłoszenia.
UWAGA!
Osoba niepełnosprawna może samodzielnie wybrać asystenta, który będzie świadczył na jej rzecz usługi z wyłączeniem osób będących członkami rodziny, opiekunami prawnymi lub osobami faktycznie zamieszkującymi razem z uczestnikiem Programu pod warunkiem złożenia przez osobę niepełnosprawną pisemnego oświadczenia, że wskazany przez nią asystent jest przygotowany do realizacji wobec niej usług asystencji osobistej.
Pliki do pobrania