Nr sprawy: PR. 4141.1.2022 Wysokie Mazowieckie, dnia 16.05.2022 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówień o wartości niższej niż kwota 130 000 złotych
Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.), na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 (Przepisy ustawy stosuje się do udzielania: zamówień klasycznych oraz organizowania konkursów, których wartość jest równa lub przekracza kwotę 130 000 złotych, przez zamawiających publicznych;).
Zamawiający:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem
ul. Mickiewicza 1
18-200 Wysokie Mazowieckie
tel. 86 306 72 08
e-mail: sekretariat@pcprwysokiemazowieckie.pl
Zapraszam do składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia pn.:
Dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem w 2022 r. w ramach realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022”.
Rodzaj zamówienia: (usługa/dostawa/robota budowlana*)
1. Określenie przedmiotu zamówienia (określenie wielkości lub zakresu zamówienia):
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem w 2022 r.
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące dostawy środków ochrony osobistej:
l.p. |
Przedmiot dostawy |
Specyfikacja |
1. |
Maseczki ochronne |
Przez jedną sztukę Zamawiający rozumie maseczkę do jednorazowego użytku, z Certyfikatem CE, trójwarstwową, wykonaną z włókniny, hipoalergiczną, o wysokiej wydajności filtracji, oznaczoną w sposób nie budzący wątpliwości co do jednorazowości maseczki, posiadającą gumkę umożliwiającą założenie maseczki za uszy, mającą w części środkowej zakładki „harmonijkę” umożliwiającą dopasowanie maseczki do kształtu twarzy, pozwalającą na zakrycie nosa, ust i brody, maseczka powinna posiadać w jednej krawędzi wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania, rozmiar wyrobu mierzony „na płasko” to co najmniej 17,5cm x 9cm. |
2. |
Płyn dezynfekcyjny |
Przez jedną sztukę Zamawiający rozumie produkt na bazie alkoholu etylowego (min. 60%) o pojemności 0,25 l i 0,5 l w opakowaniu z dozownikiem. |
Przy określaniu kosztu przedmiotu zamówienia należy uwzględnić poniższe wymagania
1) Przedmiot zamówienia określa wymagania jakościowe, wydajnościowe i funkcjonalne a także inne rozumiane jako minimalne wymagania odnośnie środków ochrony indywidualnej i wyposażenia stanowiącego przedmiot zamówienia. Wykonawca może zaoferować środki ochrony indywidualnej i wyposażenia o wymaganej i opisanej funkcjonalności, ale o wyższych / lepszych właściwościach.
2) Należy podać wartość przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, wolnego od wad fizycznych. Przedmiot zamówienia winien być dostarczony w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem w czasie transportu (zapakowany) i odpowiadający normom jakościowym, określonym w powszechnie obowiązujących przepisach w tym zakresie; winien także posiadać dopuszczenia do stosowania na terytorium RP oraz odpowiednie certyfikaty bezpieczeństwa (CE (Conformité Européenne), jeżeli jest wymagany dla danego typu produktu.
3) Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określonych w przepisach UE, w tym wytycznych Ministerstwa Zdrowia.
2. Termin wykonania zamówienia:
Wymagany termin realizacji zamówienia – od 20.05.2022 r. do 31.12.2022 r.
Zgodnie z treścią Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej – edycja 2022” - zakup środków ochrony osobistej będzie kwalifikowalny, gdy zostanie zrealizowany w terminie do 30. dnia od daty odwołania ogłoszonego w dniu 20 marca 2020 r. stanu epidemii na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej z powodu zakażeń wirusem SARS-CoV-2.
W związku z powyższym termin realizacji zamówienia może zostać skrócony.
3. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście w siedzibie zamawiającego – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie, tel. 86 306 72 08 lub 502 153 040.
Pracownikami uprawnionymi do kontaktów z wykonawcami jest - Iwona Kalinowska.
4. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany wyszczególnionego w załączniku nr 1 niniejszego zapytania asortymentu na inne typowe.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wprowadzenia innych niż wymienione w załączniku nr 1 materiałów.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia, a więc możliwe jest zamówienie przez Zamawiającego mniejszych ilości towaru aniżeli podany w ofercie stanowiącej załączniki nr 1 do zapytania.
4. Dostawy będą realizowane na podstawie zleceń Zamawiającego.
5. Zamawiający wskaże w telefonicznym lub pisemnym zleceniu zamawiane produkty oraz ich ilość.
5. Zawartość oferty.
Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
- ofertę wykonawcy.
6. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
- cenę ofertową należy przedstawić jako cenę: netto, podatek VAT, brutto,
- cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
7. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
- Najniższej ceny – Cena-100%.
8. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
- ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku - „Formularz ofertowy”,
- ofertę należy składać w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 19.05.2022 r., do godz. 10.00 w siedzibie zamawiającego Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie, w sekretariacie osobiście lub pocztą na adres zamawiającego lub wysłać pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@pcprwysokiemazowieckie.pl.,
- oferta otrzymana przez zamawiającego po ww. terminie zostanie zwrócona wykonawcy bez otwierania,
- wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed terminem upływu do jej składania.
9. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 19.05.2022 r. o godz. 12.00 w siedzibie zamawiającego.
10. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania.
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
11. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiających w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) – RODO, informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie (PCPR) w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Mickiewicza 1, 18-200 Wysokie Mazowieckie; ado@pcprwysokiemazowieckie.pl , tel. 502 153 040;
2) PCPR wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym można się kontaktować poprzez email: iod@pcprwysokiemazowieckie.pl lub pisemnie na adres urzędu;
3) Pani/Pana dane osobowe zbierane są / przetwarzane będą:
a) w celu związanym z prowadzeniem przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (prowadzonym w procedurze zapytania ofertowego na podstawie art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP), zawarciem umowy oraz realizacji umowy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO,
b) w celu wykonania obowiązków prawnych ciążących na administratorze, wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności związanych z archiwizacją dokumentacji – zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 6 września 2001 roku O dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2020 r. poz. 2176) oraz inne podmioty upoważnione na podstawie przepisów ogólnych oraz instytucje na mocy wiążących umów (np. w celu rozliczenia środków publicznych);
5) W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie ustawowo określonych uprawnień i obowiązków PCPR związanych z wykonywaniem czynności, podanie danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku niepodania danych osobowych PCPR zmuszony jest odmówić obsługi Klienta;
6) W zakresie w jakim dane osobowe są zbierane na podstawie zgody, podanie danych osobowych jest dobrowolne;
7) Odbiorcami danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub przyznania świadczeń;
8) Dane będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w pkt 3, lecz nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji.
9) Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym nie wpływa to na wcześniejszą zgodność z prawem przetwarzania danych;
10) Osobie, której dane dotyczą przysługuje również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
11) Dane nie są przekazywane do państw trzecich;
12) W PCPR nie jest stosowane zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zawierająca: nazwę (firmę), siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano zostanie przekazana oferentom najpóźniej w terminie 3 dni od dnia składania ofert.
* niepotrzebne skreślić
W załączeniu:
1. Wzór druku „Formularz ofertowy”
Wysokie Mazowieckie, dnia 16.05.2022 r.
…………………………………..………
podpis zamawiającego